Har Du Tagit Mina Kuponger??????

Vilken galen dag det varit idag , jobbade 15:15-20:15 i kassan.Satt rygg i rygg med en ny tjej som heter Johanna.Helt plötsligt frågar hon mig lite smått hysteriskt om jag tagit hennes kuponger?!Hahaha varför i all fridens namn skulle jag ha gjort det?!Hennes var spårlöst borta....letade som en galning i papperskorgen bl.a men inga kuponger.Till sist kommer hon på att titta under insatsen i kassan och där under låg den bunten.Stark som jag är ryckte jag bort den och hon fick sina kuponger!Som vi skratta sen efter hahaha Hivot kom också och lämna pantkvitton hos henne.Sen kom han springandes i 100 i centrummet förmodligen hade han fått span på en burk elle två hahaha!Efter jobbet handlade jag glass och clementiner , jag och älskling ska se film strax.Han är fortfarande hemma och är sjuk , stackarn!Så nu är det bara mys pys som gäller =)

Kommentarer
Postat av: EMPA

Hahahaha.. Hivot, vilken äcklig man med sina jävla pantkvitton,örhängen och plastväskor! Snart får det vara nog..mohaha! natti

2007-11-01 @ 22:01:49
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0