Hur Svårt Kan Det Vara?

Imorgon är det torsdag , hurra snart är det helg =) På lördag blir det lite julshopping igen , måste fixa dom sista klapparna och på sönda ska jag besöka Carro och lilla Eliott.Ska bli mysigt att ta fram lite julpynt , har faktiskt redan plockat fram en pappstjärna som ska hänga i lilla fönstret i vardagsrummet.Känns lite instabilt med den då glödlampan ABSOLUT INTE får ligga emot stjärnan för då finns risk för brand!Men fin är den och ger ifrån sig glitter gör den också =)Idag har jag jobbat en riktig glidar tid 10-15 i kassan , min ENDA dagtid i kassan!Hämta Neo på dagis efter jobbet och då små regna det ute.Framme vid dagis ser jag att Neos vagn inte står under tak....Hela vagnen vad blöt plus hans fårskinnspläd vilket inte var GRATIS.Hur svårt kan det vara att ta in vagnen under tak?Neos vagn var den enda som inte stod under tak , nån sort mobbing elle?Funderar nästan på att säga till imorgon att dom MÅSTE ha den under tak.Jag kan ju inte satta Neo i en blöt vagn.Dålig stil av personalen!Hemma sen fika vi på muffins som jag köpt med mig , älskling var också vaken.Han hade varit på jobbet under dagen och handla kött , 3kg oxfilé och en massa lövbiff bl.a.Han hade även köpt en julklapp till mig som vi kom fram till att han köpt fel sak men som tur var hade han bytt den så nu är det rätt =) Till middag blev det självklart oxfilé med klyftisar och beasås, skulle ha blivit en ny pepparsås men när jag tömde upp den såg jag att det var en massa LÖK i den , så tack men nej tack.Älskling fick det på sin tallrik ist hahaha.Neo han fick klyftisar ,prinskorv och en massa massa svamp som vi hade till , Neo är ju som sagt GALEN i svamp.Blev lite av en blandning champinjoner , kastanjechampinjoner och ostronskivlling mmmmmmm.Sorgligt nog orkade älskling inte äta utan han sov så det blev en otroligt smarrig matlåda till honom ist.Efter maten blev det en välbehövlig dusch för Neo , kladdpellen nr.1.Sen blev han helt vild och hoppa omkring som en galning.Vi ringde även till mamma och självklart skulle Neo prata.Han bubbla på som 17 och som alltid ville han prata men morfar , hans idol!Sen blev det sängen och jag hade en maskin att hänga , alltid lika kul med tvätt.Ska nog se en film sen , High School Musical 2 , ingen film för älskling så det är bara att passa på när man är själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0