Jag Ser Det Snöar.....Lite Iaf =)

Månda kväll betyder lite bloggande =) Älskling åkte till jobbet för dryga timman sen så jag har skurat golvet som han hade dammsugit , kors i taket =) Kollade på CSI New York som var rätt bra faktiskt , blev grymt besviken på "vanliga" CSI förra måndagen.Blev dubbelavsnitt och det andra kommer inte förrän nästa ÅR!Nu förtiden börjar visst alla serier SUGA är det inte CSI är det PRISON och är det inte det så är det UGLY!På tal om Ugly så missar jag det imorgon då jag för ovanlighetens skull jobbar stängning HURRA! Måste komma ihåg att se det på freda , lycka till jag med mitt minne hahaha.Idag började även min syster jobba igen efter sjukskrivningen , hon har varit efterlängtad på jobbet!Så nu blir det som vanligt igen på jobbet, systarna Sandell styr och ställer hahaha =) Idag kom det även lite snö så jag var helt redo att ge mig ut med Neo men då hade det slutat och börjat smälta ist , grrrr.
image302

Neo i snön förra året , så liten och späd han var!!!






Kommentarer
Postat av: Empa

Men guuuuuuuuud så söt neo är i sin lilla pulka.. hihi!

2007-11-13 @ 22:11:34
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Lana

ÅH, vad jag hatar snö.

2007-11-14 @ 21:51:17
URL: http://lanastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0