Klirr I Kassan =)

Hurra idag firade vi allt här hemma , älskling har fått löneförhöjning!Det firades med en god middag så hade jag köpt färdigt pulver till brownie som bara var att blanda med vatten , smidigt.Hade inte testat innan så jag var full av förväntan...För det första så blev det världens klet av smeten , lätt att få i formen...NOT.Bra iaf att det ingick form i förpackningen.In med den i ugnen i 30 min låta den svalna och sen på med glasyr.Älskling tyckte att det såg ut som en koblaja haha.Sen fikade vi och kollade på film , den animerade Turtels filmen (älskling valde) Neo tyckte att det var gott iaf , smaka brownie tyckte jag nog inte direkt utan mer kladdkaka.Kladdig som bara den var den lustigt när den var inne i 30 min som det stod hmmm.

Ser godare ut än vad det var men nu har vi iaf testat!Skönt att det är torsdag imorgon mår lite sisådär , lite hes snorig och halsont.Neo han har också snorig näsa och lite krupp , peppar peppar ta i trä att vi inte blir sjuka!Jag är ju ledig i helgen och då vill jag ju inte vara sjuk!!!Blir nog lugnt i helgen , vi har inga direkta planer.Men det blir nog en o annan film tror jag =)Har en hel del bra på lager!!Blir nog att se en film sen i sängen om jag orkar , är såå trött.Hade nästan somnat när Empa kom förbi och lånade 100 filmer hahaha.

Kommentarer
Postat av: Tojja!

Dom såg ju goda ut iaf. Måste nog prova. Smidigt.

2007-11-15 @ 19:49:29
Postat av: Anna

Mm.. Ser gott ut!!

Jag skriver här i stället att Neo är ett litet charmtroll, det gick inte att skriva i inlägget med hästarna.

Tack för din kommentar! =)

Kram

2007-11-26 @ 09:19:40
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0