Min Lilla Vampyr...

Vilken glidar dag , jobbade 8-12 i deli gick som på räls.När jag hämtade Neo på dagis hade fröknarna nått tråkigt att berätta...Neo han hade bitit en flicka på kinden så illa att fröknarna trodde nästan att det hade gått hål...suck.Varför han gjorde som han gjorde är lite oklart , man han blir ju så himla glad och uppspelt att han inte riktigt vet hur han ska göra.Speciellt om det är nån söt liten tjejja =)Så det kändes inte alls bra efter det , man vet ju inte hur dom andra föräldrarna reagerar.Dom kanske får för sig att ringa och vad 17 skulle man säga???Men världen är ju allt bra liten!La till en tjej igår på facebook som jag hejar lite på och småpratat med , känner hennes sambo.Och idag hade hon mailat mig att det var hennes flicka Neo bitit...andas ut...Känns otroligt skönt nu när man vet vem det är och att man "känner" föräldrarna.Hon skrev det att det absolut inte gjorde nått men det är ändå skiiiit tråkigt att han ska bitas!JÄKLA UNGE!!!Neo vet så väl att han gör fel när han bits , efter sen gav han flickan en kram.Vet inte alls hur jag ska göra för att han inte ska bitas mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0