Vad Är Det Som Luktar?

Onsda kväll och förskylningen har ännu inte gett med sig , nu hostar jag som17.Speciellt när jag ska försöka att somna...grrr.Jobbat har jag gjort idag också 14-21:15 blev snarare 21:22 bara för att vissa inte förstår att vi stänger 21:00 Ja menar dom vill vela ändå inte stanna kvar när dom slutat sina jobba?!Fick en hel del hostattacker tur var vela det att jag hade läkerol =) Hemma sen möter jag älskling i dörren , konstigt nog att han packat ner paj att äta.Jag hade liksom gjort en smarrig matlåda till honom , vilket han påstår att han inte sett.Givande att göra en då , uppskattad man känner sig...snyft.Älskling åkte och jag tog mig en dusch , så pass skönt.Gick in i Neos rum för att hämta mig att par underbyxor när jag känner en konstig lukt...hmmmmmmm Neo hade visst BAJSAT , bara att väcka honom och byta.Är liksom inte första gången då jag fått väcka honom för att byta blöja med bajs.Drog ett mess till älskling där jag uttryckte mina känslor hahaha...Somnat om har han tyvärr inte gjort ännu klockan har ju bara strax 23:00....suck...

Kommentarer
Postat av: angelica

Du får mig att asgarva :P

2007-11-23 @ 12:51:56
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0