Vintern Kom Och Den Gick.....

Då var ännu en jobbig arbetsvecka över , skööönt.Trodde aldrig denna vecka skulle nå sitt slut!Nästa söndag är det första avve , då blir det lusse fika =)Längtar till jag kan ta fram mina nya stjärnor jag fyndade i Ullared!Har faktiskt redan sett att det är folk som plockat fram stakarna , liiite tidigt enligt mig men men.Se om jag orkar baka bullar på lörda till Neo fyller , mycket godare med egna än köpe.Jobbiga är bara att det ska jäsas hela hela tiden , orka...Helgen gick smärtsamt förbi tills idag runt 1 snåret.Fick VÄRLDENS utskällning av en kund , hemskt att dom kan få en att känna sig så liten liten.För jag är ju bara en tjej som jobbar på Ica inte behöver jag respekteras!Ska försöka att inte ägna honom en tanke till för det är han inte värd.

Fredagen
då jobbade jag passet som jag hatar av hela mitt hjärta 10-20.Gick rätt bra ändå att jobba tycker jag , hostan och nysattackerna har blivit bättre så det är skönt.Efter jobbet handlade jag lite grillade kyckling bl.a , blev det och lite sallad till kvällsmat.Både älskling och jag var super trötta men vi började ändå se filmen Rod , skratta som 17 fast vi fick stänga av efter ca 30 min för då var det nån som snarkade...undra vem...

Lördagen då ringde klockan 05:30 , Neo var också vaken då.Han hade kissat ner sig så det var bara att byta allt.Sen ville han ha välling och då ska självklart jag ligga brevid honom i soffan medans han äter.Fick gasa som ett as till jobbet sen för att inte komma försent.Kallt var det ute ett par minus , så snön låg allt var =)Mysigt med snö tycker jag , bara det inte är storm och 20 minus så går det bra!!Jobbade gjorde jag i kallis(HURRA min enda kallis tid) med Johanna , Emelie och syster.Kändes som jag inte fick nått gjort alls , inte min dag helt enkelt.Älskling och Neo kom ner för att Stjärnstudio var i centrummet och fotade.Att fota Neo var minsann inte det lättaste vill jag lova , jag var helt svett.Hoppas att nått kort blev bra iaf , kommer v.50.Efter jobbet åkte jag och köpte den nya telefonen som jag hittat.Bytte även till tele2 för att tjäna 300:- på telefonen.Ringer gör jag GRATIS till alla fastanät och så har jag rabatter här och där , allt bara för att jag klassas som ungdom!Hoppas att tele2 funkar bättre än telia!Köpte även nya gardinstänger till vardagsrummet för jag ska byta till en kappa med öljetter , som egentligen är mammas fast jag fick låna den! =) Hemma sen gick vi bort till mamma o pappa som bjöd på varmsmörgåstårta , mumma.Jag skulle hämta ett par grejor.Trött som 17 var vi allesammans men ändå envisas älskling med att vi ska se film , blev Superbad.I vanlig ordning somnar älskling och jag kollar själv.....

Idag hade jag fått ett annat pass att jobba i kassan 10:30.17:15 TACK!Skönt att slippa stänga en sönda!Snön hade även försvunnit ute grrr ... Jag som verkligen trodde att julen var på G.Tänk så mysigt om kunde komma en massa snö tills första advent!!Dagen flöt på bra tills som sagt det att jag fick skäll så det heter duga =( Efter jobbet handla jag lite saker vi hade billigt denna vecka.Bravo juice bl.a 10:- för 2 liter, scans bacon 5:- och kycklingfilé 1Kg 54:90:- Hade sällskap med mamma för Neo var hemma hos dom , älskling hade åkt och tittat på när Lukas spelade innebandy.Vann gjorde dom och han gjorde mål , HURRA!Älskling kom förbi och hämtade oss så hade han köpte med sig kinamat.Min mat måste ha varit rester för så lite kyckling och så små små bitar har jag aldrig sett , men gott var det iaf.Vi hann knappt äta färdigt innan älskling skulle lägga sig för att sova en stund innan jobbet.När Neo somnat tog jag mig an våran nya telefon äntligen hade den laddat färdigt.La in lite nummer och fixa o trixa lite.Sen kom det roliga när jag skulle koppla den så internet o telen funkar samtigt.Blev uttaget i Neos rum , tur att jag hade lååång sladd.Tog runt en timma att dra runt sladden och försöka gömma den.Neo tycker att det är såå kul att dra i sladdar och styra.Blev skiiit snyggt i hallen iaf där den står!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0