HURRA!!

Igår kom ÄNTLIGEN kläderna som jag beställt till Neo från H&M , men ingen overall.Mejlade faktiskt till dom och fråga när den kan tänkas komma.Dom mejlade tillbaka att den var på väg.Beställde den för 14 dagar sedan , dagen efter jag gjorde beställningen fick jag mejl om att den var packad och snart skulle skickas.Hur lång tid ska det behöva ta egentligen?Veckan har annars flytigt på rätt bra tycker jag , jobba ju bara 3 dagar =) Neo han har börjat äta allt mer nu så det känns bra!Han var vaken natten till fredagen och hade förmodligen växtvärk igen , men denna gång fick han en alvedon!Men jag var rätt trött ändå under dagen , men jag fick hjälpa till i kallis =) Fixade även två otroligt smarriga godisskålar.Lite av min uppgift om fredagarna =) Fick även reda på denna vecka att jag ska få nya grannar , Elin och hennes kille Micke ska flytta in i porten brevid!Efter jobbet hämtade jag och mamma Neo på dagis tack gode gud att han inte bitit nått mer barn.Han bet Viktor i torsdas på dagis , inte hårt men Viktor hade blivit ledsen och Neo hade också blivit ledsen efter att fröken sagt till på skarpen.Jäklas unge!När Neo inte vet hur han ska hantera en situation så tar han ibland till med tänderna , inte kul alls!!Sen iaf gick vi ut ock gick en sväng en kortis för vi var rätt trötta båda mamma o jag.Sen när jag kom hem var jag tvungen att vila mig , guuuu så trött jag va.Fick bli ett snabb vil för sen skulle vi köpa PIZZA mmmmm!Jag och Neo dela och jag blev proppis så vi softa lite i soffan och kolla på tv.Kommer inte ihåg vad programmet heter med det är med Lassa Kroner.Efter halva programmet hörs det snarkningar från andra soffan och mycket riktigt har Neo somnat!

Alla kläderna!

image144


  • En munkjacka med mjukisbyxa i spindelmannen
  • En mössa och fingervantar i spindelmannen
  • 2 par byxor ett par svarta och ett par bruna
  • 2 tröjor en röd med spindelmannen och en grå med svarta armar och även den med spindelmannen

Neo provar kläder



En trött Lillfis

image153



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0