Vilket Mästerverk!

Idag har Neo äntligen fått vara ute och leka lite , vi gick en sväng till lekparken.Han tyckte att det var jätte kul att få leka en liten stund.Fast han var lite tjurig innan vi gick , han skulle minsann inte äta lunch!Han har börjat bli väldigt bestämd av sig , allt ska vara som han vill!I lekparken var vi helt ensamma , bara vi och en massa skräp.



Innan vi gick till lekparken ville Neo bygga lite med sina klossar , detta otroliga mästerverk har han byggt!


Igår blev det allt en film , Georgia Rule, en riktigt bra film!Hade inte så höga förväntningar av filmen, är inte så förtjust i Lindsay Lohan men blev helt klart positivt överraskad!

image142 Film Info
En rebellisk och okontrollerbar tonåring släpas med av sin mamma för att spendera sommaren hos sin mormor. Hennes resa kommer att leda till att de tre kvinnorna upptäcker begravda familjehemligheter och de kommer att förstå att vad som än händer så kommer aldrig banden att kunna brytas.
 



Under filmens gång vaknar även Neo och jag förmodar att han är hungrig eftersom han inte ätigt ordentligt nu när han varit sjuk.Fixar till lite välling men han ska minsann inte ha nån välling.Nehä så han får ligga i sin säng medans jag kollar färdigt på filmen i vårat sovrum.Lägger mig för att sova men inte sover Neo han skrattar och glädje skriker i mörkret.Till sist tar jag upp honom och fixar till lite macka med ost och yoghurt.
Neo klockan 02:18

Neo han var piggare än piggast men det var inte jag kan jag lova.Men efter macka och lite yoghurt somna han och jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0