Lilla Julafton

Regn och åter regn , kul när man slutar tidigt.När det väl är sol ute blåser det halv orkan och när det är vindstilla då regnar det.Jag vill ju för 17 ha VÅÅÅÅR!
Igår hade vi lilla julafton här hemma , älskling kom hem redan vid 9 halv tio.Han skulle ha blivit utlånad på jobbet vilket han inte tycker är så kul så han tog komp-ledigt ist.Han har tjatat efter ett PS 3 och nu hade han sett i Siba bladet att dom hade ett paket pris , enheten plus två spel för 4690:-.El giganten tog 3990:- för endast enheten och nu fick vi två spel till för bara 690:- , spelen skulle ha kostar styck 649:-.Jag kunde inte motstå att köpa SINGSTAR!Tråkigt bara att det var så svåra låtar , låtar jag inte hört tidigare så det blir att köpa lite låtar sen.


Neo han fick två nya bilar från filmen Bilar och ett duplo sett som var lite klurigt att sätta ihop.



På vägen hem stanna vi till på McDonalds , besvikna blev vi också.....Sa till att vi ville äpple i Neos happy meal , fick vi nått äpple?!Svar NEJ . inte nått alls.Då ska dom ju inte säga på reklamen att man får äpple elle morötter till när man inte får det fast att man sagt till.


Efter maten när älskling skulle börja koppla in PS så hade han i affären gett oss fel kabel , vi hade ingen ljudkabel så älskling åkte tillbaka.Fick rabatt på den eftersom det var biträdets fel , är vela det minsta man kan begära när vi precis bränt över 7000:- där.Vi köpte extra hand kontroll och en kontroll så vi kan kan kolla på film.Älskling köpte sig även ett extra spel.Under tiden älskling är iväg kommer reklamen/posten där jag hittar en träningsmaskin som jag velat ha.Har sett den på Tvins.se och där skulle allt gå på 3000:- här fanns en liknande för 899:- , prisksänkt 400:-.
Älskling hann knappt komma hem innan vi åkte igen , lämnade Neo hos farmor.Så åkte vi och köpte den , elle rättare sagt älskling köpte den åt mig!! =)

image780

Innan läggdags fick Neo bada , vi hade också varit på ÖoB och shoppat.Hittade 2L flaskor med skumbad så det blev 4L skumbad , Neo älskar ju att bada!

image781image782

När Lillfisen somnat passade jag på att sätta ihop min present , tog 100 år.Sen var jag självklart tvungen att testa den , körde 23 min och jag tog mig 7 km och förbrände 517 kalorier =) Räcker att man står 20-30 min 4 dagar i veckan , vilket passar mig perfekt.Känner det att jag inte har tiden att åka till nått gym efter som jag jobbar som jag gör.Beach 2008 här kommer jag....elle kanske inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0