Ooops Det Var Visst En Öl...

Än så länge ligger snön kvar!Men med min tur är det nog blask imorgon.Roligt för kidsen om snön ligger kvar för snart har dom lov.Jag minns vintrarna från när jag var liten fylld av snö men det kanske inte va så.Nu är det ju mer troligt att det regnar på Julafton än snöar.Fast egentligen vill jag ha VÅR!Vintern blir så lång dragen med snön nu , december månad var så otroligt mörk , man blir ju deprimerad.
Igår blev det Guldkompassen , rätt bra film, jag gillar äventyr/fantasy.När jag skulle hämta en cola till filmen tänkte jag- Bäst jag tar den längst in så den är kall.Titta inte på burken utan jag bara öppna och började klunka , nån cola var det verkligen inte utan en öl.Hahahahaha som jag skratta.Så det blev att hälla ut den för jag ville verkligen inte ha en öl.
Nu väntar jag på att klockan ska bli 13:30 så jag kan gå till jobbet.Idag skulle visst Ken hans tjej och Qvintus komma förbi på en fika , men eftersom jag jobbar så missar jag det.Köpte bullar i går på Willys som dom får fika på , mormors hostar elle vad dom heter.Så kan Neo och Qvintus leka lite , Neo har fått så mycket nya leksaker sen han var här sist så dom har nog fullt upp.

image676

Filminfo:

I en parallel värld till vår egen bor Lyra Belacqua. Hennes enkla tillvaro vid Oxfords lärosäte avbryts när hon en dag råkar höra sin farbror berätta för en grupp professorer om sina mystiska upplevelser i norr. När hennes bästa vän sedan blir kidnappad bestämmer sig Lyra för att rädda honom. Hennes sökande leder till Nordpolen, en magisk plats där bepansrade isbjörnar och häxor lever, och där en mystisk organisation utför experiment på kidnappade barn. Filmen är baserad på Philip Pullmans första bok i triologin "Den mörka materian".







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0