Rubrik

05:30 ringde klockan i morse , KUL!Nått positivt är att man slutar tidigt när man börjar tidigt.
Älskling åkte till jobbet och jag gjorde välling till Neo som låg och sussade så sött i sängen.Sen iväg till dagis där han blev helt vild =) och jag gick till jobbet.Idag var det en av mina få dagtider som gällde 7-15 i deli.Dagen gick hur fort som helst fast att det var lugna gatan på jobbet.Kanske var det vädret som håll folket inne?Självklart börjar det regna när jag skulle gå till dagis och hämta Neo , det slår aldrig fel.På dagis satt Neo och byggde med lego , en av favvo sysslorna.Vi hinner knappt komma innanför dörren innnan mobban ringer.Det är älskling som bara ringer och berättar att han köpt med sig oxfilé från jobbet fast han precis är hemma...Han kunde tydligen inte hålla sig.Så det blev oxfilé ist för köttgryta till middag idag , inte mig emot =).Efter maten gick jag till Biosol och solade sen jag gick hem till mamma och hämtade upp henne så gick vi en promenix.Blöt som tusan blev jag om fötterna , måste köpa nya skor , skopunkten nästa =)Hinner knappt komma innanför dörren innan älskling säger att han ska lägga sig för natten....Klockan var inte ens halv åtta hahaha.Han var helt slut så när klockan var åtta då sov han.Jag och Neo kollade på tv tills han inte palla mer sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här.Funderar på om jag ska se färdigt filmen vi började se igår , jag och Neo har sovmorgon i morgon.
Skönt att det är torsdag imorgon så det kan bli lördag snart så man får skaka lite rumpa =)

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

2008-02-06 @ 22:01:46
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Empa!!!

Ohh yes.. här ska det skakas rumpa som aldrig förr! Jihaaa ;)

2008-02-07 @ 09:58:47
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Kikar in från en tråd på Familjeliv och lämnar ett avtryck. :-)

2008-02-07 @ 22:30:51
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0