Eurovison & Grillning

Fin fint väder ute är det idag synd bara att det blåser halvorkan.
Idag blir det grillnig hos mor o far , vi firar morsdag idag eftersom vi jobbar imorgon.Så det blir grillat o sen blir det till o titta på Eurovison.Hoppas vi tar hem segern i år , hon har ju gjort det förr.Jag har också jobbat idag 7-14 var otroligt seeegt att gå upp imorse eftersom det var total kaos på jobbet igår.Jag var helt slut körd igår när jag kom hem , blev lite soppa sen sängen.Nu ska jag bara hoppa in i duschen så ska vi åka o kolla på lite blommor till balkongen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänkte också spana in eurovision ikväll. Heja Charlotte.

2008-05-24 @ 15:47:04
URL: http://anina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0