Vilket Härligt....

...väder vi har haft idag , helt otroligt.Synd bara att jag spenderade hela dagen inne på jobbet =( Neo däremot har varit ute hela dagen lång , han har varit hemma hos moffa idag.Han ville gå ut redan vid 8 sen när jag kom strax efter 5 så hade dom bara varit inne under blöjbyten och lunch.Emma hade varit över en sväng så dom två hade lekt.Det hade varit fullt ös hela dagen sa pappa så Neo han var helt färdig när det var dags för sängen , jag är också redo för sängen.Det har varit en jobbig vecka med väldigt långa pass , skönt att denna vecka är över nu.Det är bara till o jobba imorgon med så är jag ledig på måndag och då ska det bli sämre väder säger dom...varför är jag inte förvånad?!Det blir också till att åka till Mantorp imorgon , Steff har fyllt så vi ska på lite kalas.Blir nog en sväng till City också , det är ju inte varje dag man är i Mantorp direkt.

Kommentarer
Postat av: angelica

Vi gillar mantorp.. HaHa!
By the way - Jeanette hälsar.. HaHaHaHaHaHa!

2008-05-11 @ 17:25:31
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0