Fia Tycker Till

Denna vecka är min hatvecka på ica , bara en massa kvällar och långa pass.Visst att jag vill ha längre pass men inte alla i samma vecka , denna vecka tex spenderar jag 54 timmar på ica medans jag en annan vecka spenderar endast 25.Lite jämnare utdelning tack!Fast det är riktigt skönt när man stänger söndagskvällen och jag vet vilken glidar vecka jag har framför mig!
Idag är det stängning som gäller så som igår.....möter älskling i dörren.Idag får jag inte se honom alls för han börjar jobba 21 och jag slutar då =( Han får lämna Neo hos mamma o pappa så får jag hämta honom sen eller om dom kommer med honom.Jag tycker det är fruktansvärt orättvist på jobbet för det finns dom som inte har en enda 21 stängning men däremot en massa öppningar.Har vi öppet till 21 då ska man banne i mig ha tid tills dess också!Det är faktiskt inte skoj att jobba bara en massa kvällar , visst att jag fått ett bättre schema än vad jag hade innan men det finns dom som har det 100 gånger bättre.

Kommentarer
Postat av: Mr Haenk

Wow. Jag jobbar också på Ica och jag känner verkligen igen mig. Allra värst är det för kassapersonalen...

2009-01-15 @ 10:51:30
URL: http://mrhaenk.blogg.se/
Postat av: Movitz

Hej.

Hittade dig genom mer-trafik. Vet du om att dom slösar enormt med dina visningar. Har visat din sida upp till 20 ggr i sträck för mig. Många poäng blir det att tjäna in. Har du upptäckt samma problem med mina sidor?

Må väl

Movitz

2009-01-15 @ 10:52:34
URL: http://www.movitz50.com
Postat av: anna

Jag var bara tvungen att skriva när jag såg förra kommentaren.. för din sida har visats för mig minst 20ggr också.

2009-01-15 @ 10:56:09
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0