Bröllopsduellen

I helgen gjorde vi nått som vi inte gjort på flera år...vi hyrde film!Ja jag kände mig som vilse i min egen trädgård hahaha...Nu förtiden får man visst låna 3 filmer i en vecka för 120:- Sen skulle man knappa in sitt personnummer....Men men till sist kom vi där ifrån med lite filmer bland annat Bröllopsduellen.Helt ok film som hade sina stunder så ett o annat skratt blev det =)


Om Bröllopsduellen:

Emma och Liv har varit bästa vänner hela livet och delat allt, även drömmen om det perfekta bröllopet. Men när det sker en dubbelbokning som gör att båda deras bröllop råkar hamna samma dag, samma tid, på samma lokal är det bara en sak som gäller - catfight!







Kommentarer
Postat av: jennie

Ja det är jätte kul men trodde det skulle ta längre tid väntar ju på barnbidraget=) så hoppas det ligger tills dess.

Skulle oxå vilja se den där filmen.

2009-07-07 @ 19:26:15
URL: http://theresemamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den filmen har ju jag!!!

2009-07-07 @ 21:30:07
URL: http://sajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0