Kolmården 090716

Idag har vi varit i Kolmården , såå underbart trevligt var det.Vi började med att köra safarin som för övrigt tog 100år då allt och alla skulle åka , tror vi vänta i en timma innan vi fick åka.
Neo tjurar till i väntan på safarin↓







Lite påfyllning innan Tropicarium och Djurpark







Även elefanter BAJSAR


Sen blev det dags för lite karusell , trodde aldrig jag skulle få med mig Neo men det var han som tjata.Återigen fick vi stå i kö och Neo är inte direkt en kille med tålamod =) När vi väl satt oss trodde jag han skulle ångra sig men icke , han skrek och asgarva hela tiden.När vi stanna så var det första han fråga - Mamma kan vi åka igen?





Bamses Värld

Mitt i allt låg det en karl och sola , lite peddovarning tyckte jag!


Snurrade oss yra , Neo han blev så yr att han ramla hahaha =)

Farväl Kolmården ses nästa år!


Sen hann vi nästa bara sätta oss i bilen så såg det ut så här i baksätet!


Dagens roliga var när Neo blev akut kissnödig mitt under safarin och var tvungen att kissa i en gammal cola flaska , nöden har ingen lag!



Kommentarer
Postat av: Hatchepzut - Mamma till en ängel

Härligt med en tripp till kolmården.

2009-07-16 @ 22:37:33
URL: http://hatchepzut.com
Postat av: CLIP

Vad roligt med en tur till Kolmården, det var tusen år sedan jag var där, heh=)

2009-07-16 @ 22:55:14
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Katarina

Ser ut att ni har haft det underbar dag i parken. väldigt fina bilder. Ha en trevlig helg vink

2009-07-17 @ 16:51:00
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0