Shopping

Idag bar det av till ikano för lite uppstyrning av födelsedagspresent till en viss person som fyller nu i veckan.Jag lyckades även hitta mig ett till par mammabyxor.Har inte direkt många byxor att välja på längre!Jag stanna till sen på stan där jag köpte lite till twinsen och Neo.Jag fick även syn på byxorna jag köpt på hm att dom fanns i svart och dom bara måste jag ha.Givetvis fanns det inte min storlek kvar men förhoppningsvis kommer det in eftersom det var nytt för våren.Sen möte jag upp svärmor , älskling och hans kompis för en lunch på Ming , smarrigt!Älskling hade köpt sig en hockey utrustning för en förmögenhet så nu väntar jag på NHL kontrakt!Tyvärr får jag inte lägga ut nån bild på honom men han var såååå het i den =)
Och som vanligt när jag är iväg och styr får jag lida för det efter , satan i gatan vad ont jag har nu.Går som en gammal kärring =( Så imorgon blir det endast färd fram o tillbaka till dagis för min del!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har lagt in en bild på det nu på min blogg :)

2010-01-26 @ 20:09:18
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0