Hot Mama

Idag har jag försökt jobba på färgen men jätte molnet Arne hitta hit även idag, morr.Så jag styrde upp det lite i trädgården ist.Klippte gräs och slängde ut lite gräsfrön, tack vare våran gigantiska studsmatta så är gräsmattan katastrof!Men det börjar komma lite nytt fluffigt gräs så det finns hopp om det.Vattna blommor som förövrigt blommat jätte fint och rosbuskarna växer som bara den.
Jag plocka även iordning lite i ett av tjejernas rum så vi kan ha barnvagnen där ist för hallen.

Eftersom det tydligen är rätt inne att ha Uggs på sommaren så var jag tvungen att mina fejk på idag.



Försökte fota lite idag men det var bara Nora som
var vaken, Nova hon sov som en stock!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN blogg

2010-06-24 @ 00:22:41
URL: http://eiiimma.blogg.se/
Postat av: Anja

Oj, du har verkligen fått bort din mage! Har en del som inte vill bort:(

2010-06-26 @ 22:00:51
URL: http://anjamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0