28 missade samtal

Helt otroligt att tiden kan gå så fort , redan torsdag.Idag ska jag och min kära mor åka och handla allt till smörgåstårtorna som vi ska göra imorgon.Eftersom älskling ska på hockey med min far.Jag skulle egentligen ha stängt deli idag men eftersom han ville gå på hockey så bytte jag tid med Tojja (Tack Tojja!!!)Jobbar ist 12:30-18 i kallskänken , riktigt skoj att jobba där.Har tyvärr bara en tid i kallskänken på schemat som är en lördag 6:30-16.Rätt konstigt egentligen med tanke på att jag började jobba i kallskänken.Men det är mycket som inte står rätt till med schemana på Ica Signalen vill ja lova!

Igår var en riktigt tråkig dag , jobbade 14-21:15 i kassan.Suger verkligen att stänga kassan eftersom kunderna ibland inte förstår att vi stänger 21:00.När jag kom hem mötes jag av ett mörker , älskling har inte hajjat detta med lampor...hahaha.Han satt i datarummet och spelade WOW för ovanlighetens skull.Börjar nästan tro att han är beroende!!!Sen dröjde det inte länge förrän lillfisen vakna , vilket han gör 9/10 gånger när jag kommer hem efter det att han lagt sig.Så han var vaken en bra stund till typ 12 , jäklans unge till o inte vilja sova!Försökte få honom att somna i våran säng vilket jag trodde att jag lyckats med så jag bar in honom till hans rum gick in i vårat o sen kom glädje ropet.Undra vad det är som är så roligt om natten?!Så jag stoppade in öronproppar o somna.Sov helt underbart.Älskling han satt o spela WOW säkert halva natten , han är hemma och är sjukskriven denna vecka p.g.a inflamation i handleden.

Tisdagen jobbade jag också, 14-19 i kassan , skön tid fast inte många timmar.Efter jobbet blev det lite handling sallad , baguette o smarriga muffins.Va även inne en sväng hos grannarna Willys och handla pastasås (helt underbart god) och en sexa cider till helgen.Stanna även kvar och snacka lite med Empa , men när klockan va 19:40 var det nog dags att gå hem.Hemma mötes jag av en tjurig karl som tydligen försök att ringa mig för att be mig köpa blåbärs soppa.Jag hade tydligen glömt att sätta på ljudet efter jobbet.Tog upp mobilen för att sätta på ljudet och jag håll på att dö av skratt....Älskling hade ringt mig 28 ja 28 gånger hahahahaha.

image47

Sen gjorde jag en jätte god sallad som vi käkade med baguetten...mmmm.Film time var den sen som gällde det blev filmen Captivity.Inte världens bästa film kanske men helt klart se värd tycker jag , älskling han somna i soffan som vanligt.Så jag fick smarra muffins själv.Super god var den iaf.



Sen var det sängen som gällde efter allt detta glufsande , kände mig fetare än vanligt!

image49



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0