KRÄFTSKIVA!!!

Ledig helg och då var det kräftskiva som gällde.Kräftskivan gick av stapel hemma hos mina föräldrar.Syster hade bakat nått bröd som jag tror heter Ernst...hahaha...hon hade även bakat en smarrig kaka med dajm och dubbelnougat.Själv bidrog jag med mig själv ...hihi.Jag skulle faktiskt ha bakat en ny kladdkaka som jag hittat recept på.Men vi hade inte handlat o så var receptet hemma hos mamma o pappa sååå...Jag får helt enkelt bidra med den en annan gång.

Lite bilder från kräftisen!



                                 Neo han hitta sig en ny kompis som han gosade med                                  








DRINK TIME!!!





Neo han kände för att sola lite!





Söndag

Jag, mor , syster och lillfisen drog en sväng ut till tornby.Skulle byta lite kläder som Neo fått som jag tyvärr redan hade beställt, är rätt köp galen av mig :).Gick in en sväng på Bik Bok där jag hittade mig en skit snygg munkjacka som jag fick av min kära mor!Alltid kul att köpa (få)lite nya kläder!Efter ett X-antal timmar på Ikano drog vi till Maxi o handla lite pommes , vi skulle nämligen hem till mor o far o grilla.Tyvärr kunde älskling inte närvara eftersom det blivit en o annan snaps för mycket för honom på kräftskivan , men jag tog med en matlåda hem till honom som var mycket uppskattat!

Kommentarer
Postat av: angelica

Jahaja.. då var det kört för den här tjejen också alltså.. haha.. Nu är du fast!
Hoppas du inte glömt våra tårtor tills imorrn?????!!! HaHa!
Guten nacht!!

2007-08-26 @ 23:26:33
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: angelica

Gäääsp, gomorgon =)
Välkommen till en ännu en dag som bloggare, mohaha!

2007-08-27 @ 08:04:55
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0