Dan Före Doppare Dan...

Äntligen har man lite jullov =) Nu är jag ledig i hela 2 dagar , skööönt.Tänka sig att det är självaste julafton imorgon , helt sjukt.Jobbade 11-19:30 idag fick gå hem hela 45 min tidigare , HURRA!Det var helt dött på jobbet efter sju , kul för dom som stängde.Helt SJUKT att vi ska ha öppet till 21 dagen innan julafton.Ja menar har folk inget bättre för sig än att vara och handla klockan nio på kvällen dagen innan julafton?Då kanske man ska ta o skaffa sig en hobby elle två.Vi hade även 3 kassor trasiga idag , KUL.Vilket gjorde att 3 kassörskor var utan kassor så det blev att vara packhjälp , hur kul är det då på en skala på ett till tio , elle vad säger du Angelica? Hahahahaha.Jag suger verkligen på att packa tur att det var andra som var "villiga".Efter jobbet blev det att gasa hem och duscha för att sen ta bilen till mamma o pappa.Där bjöds det på pizza så hade vi lite julklapps utdelning.Så nu är det helt fullt under granen och tänka sig att det finns ännu mera klappar med mitt namn på , mohahaha.Nu blir det sängen så jag har orken att öppna alla paket ZZZZZzzzzz......


Kommentarer
Postat av: angelica

Kände mig som en 12årig handbollsspelare igen..
'Hej, vill du ha hjälp o packa?'

Hoppas ni hade mys igår!!
Kraaam

2007-12-25 @ 10:33:37
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0