Första Addve

Idag skulle man tända första ljuset men det har inte hunnits med, det har gått i ett idag också.Först storhandla vi sen drog jag till Tornby och shoppade lite.Köpte lite ris med lampor , blev skit snyggt i v-rummet men jag behöver nog köpa en smalare vas.Blev ett par duntofflor till älskling han blev ju så avis på mina =)Blev även en ny ljusslinga till balkongbelysningen och självklart en present till Neo , en platta att bygga med duplo på.Fick verkligen gasa hem slängde in kassarna och hämta presenterna för vi skulle till Carro och gosa med Elliott.Pernilla och Empa var redan redo i bilen när jag kom springandes.Sen bar det av till Grebo 100 sen jag var där sist.Jätte fint hade dom fått det , en skit snygg klocka hade dom i v-rummet så en sån måste jag nog köpa fast i svart.Carro bjussa på julmust , lussekatter , pepparkakor och julgodis hon gjort själv.Och lille Elliott var så söt så , jätte lik sin pappa.

Tänka sig att Neo varit en sån liten bebis...Helt otroligt vad tiden går fort , snart blir han 2 år guuu.Efter den lååånga fikan hos Carro hann jag knappt hem och vända innan jag gick bort till mamma o pappa för att fira första advent.Har varit lite av en tradition dom senaste 100 åren =)Där hemme bjöds det på mat , jag var skit hungrig.Vi hade inte hunnit äta nått elle älskling o Neo gjorda varmamackor till lunch men jag hann inget äta eftersom jag drog till Tornby.Neo har inte ens öppnat sina kalendrar idag så imorgon blir det många godisbitar.Vi får ta och tända vårat första ljus till middagen imorgon.Imorgon kommer även Sandra hit och är lite barnis för vi ska en sväng till sjukan sen är det personalmöte på jobbet.Men jag får se om jag går , älskling måste få sova ordentligt eftersom vi måste åka iväg mitt på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0