Första Luckan Öppnad...

Då har vi gått in i december månad , inte en skymt av snö så långt ögat kan nå!Idag har det verkligen gått i ett.Fick en riktig sovmorgon då jag fick väcka Neo vid halv TIO.Han var helt matt efter dagis så han behövde sova ut.Strax därefter ringer Sandra och då började hetset om när vi skulle åka.Jag o älskling skulle åka med dom till Tornby ist för att vi skulle åka i två bilar.Jag var helt inställd på att Ikano öppna 11 fast det gjorde Sandra klart för mig att dom öppna 10 så då var det bara att GASA!Neo fick öppna sina adventskalendrar , 2st har han med choklad i en av oss och en av morfar.

Vad är det som gömmer sig där i?

Vet inte hur många gånger Sandra ringde och hetsa , jag fick till och med näsblod!Regna gjorde det ute också till på köpet , men det var ju bara att ge sig ut.Hann knappt säga hejdå till Neo för det var sååå bråttom.Neo han fick vara hos mamma o pappa medans vi handla dom sista julklapparna.Så nu äntligen är allt klart ska bara köpa en födelsedags present till pappa , han fyller Juldagen.Hittade även 2 tröjor och ett par strumpbyxor på Vero , 2 benvärmare från Gina och en skjorta med slips till Neo från H&M.Länge sen jag shoppade nått åt mig själv , roligare att köpa till Neo tycker jag.Så nu har jag kläder till Julafton och Nyår.Blir en tröja stumpbyxor och sen benvärmare.Tröjorna är skiit snygga , kosta 300:- styck bara.Hitta tyvärr inga snygga stövlar som jag tänkt att ha till så det får bli en annan dag.




Kommentarer
Postat av: madde

Snygga tröjor, den svarta har jag mé =)

2007-12-02 @ 00:33:15
URL: http://www.petite83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0