Kalas!

Igår hade vi 2års kalas här hemma.Vi började dagen med en otroligt god frukost , Neo han skulle ha smörgås med pastrami kalkon och vanilj yoghurt.
Sen städades det så det stod härliga till.När Neo sov middag passade jag på att göra havrebollar som det heter på förpackningen men jag har då alltid sagt negerbollar.Gjorde även en sockerkaka för jag hade så mycket ägg över.Pyntade gjorde vi med ballonger och serpentiner jag hade gjort en otroligt vacker skylt som vi satte på ytterdörren.
Dagen gick hur fort som helst , innan första gästerna kom var vi inte ens klara.Tårtan var inte dekorerad tvätten var inte in plockad m.m.Först kom Neos farmor och hennes man Ronny , dom hade varit på bröllop innan.Kul att nån gifter sig =) Så Neos farmor fick hjälpa till med tårtan och självklart var Neo också framme!



En o annan druva slank allt ner....




Sen kom det gäster på löpande band och mängder med paket =) Tråkigt nog kunde alla inte komma , Kasper var sjuk och älsklings farmor och farfar var i Ängelholm.

Tant Empa och farbror Linus kom med paket!









Paket öppning och fika blev det om vart annat , Neo han fick så mycket nya leksaker, kläder och skor.




Klurig värre....





Lite kärlek fanns det också på kalaset =)




Moster Sandra kom också efter ett hårt jobbat arbetspass på jobbet.Tyvärr var inte El Steff med då han tydligen ätigt en o annan sill för mycket på julbordet dagen innan.

Kan det möjligen vara en cementblandare?






Tårt Time!

När nästan alla var samlade var det dags för Neo att få blåsa ut ljuset på tårtan som jag bakat.Den blev otroligt hög=)


Tant Kelli kom sen också efter ett hårt arbetat flex-pass i kassan!

Efter allt kalasande åkte vi och köpte pizza från La Kantarell , jag och älskling hade inte hunnit laga oss nån mat.


Dom var så pass smarriga!






Behöver jag ens nämna vem som fotat oss?? =)


image466

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0