ShOpPiNg

Ännu en dag av lite lyckad shopping!Vi drog en sväng till Ikano efter det att jag slutade jobbet , jobbade 7-15 idag , LYX!På jobbet var det jätte lugnt , nästan så man blev lite orolig av vad som komma skall nu i helgen...Tur att jag bara jobbar 9-14 på sönda.Sen blir det till att jobba 8-15 på nyår , KUL!Tycker verkligen synd om dom som jobbar till 21 i helgen , helt sjukt att vi ska ha öppet 8-21!På Ikano hittade vi en massa strumpor till Neo vilket är välbehövligt en o annan filling hittade vi också.Neos farmor följde med oss dit.REAN undrar jag vart den höll hus....Får nästan börja köpa tjejkläder till Neo för det var nästen det enda som var på rean.REAN SÖG!Inte hittade jag mig nån ny pyjamas heller...snyft.Däremot hittade vi en till Neo som hans snälla farmor köpte till honom.Testade den hemma och den kan han verkligen växa i =)

Fynden idag!

image512

Mössa, strumpor, fillingar, tröja, pyjamas, leggins, lakan på ikea, och ett linne från gina blev det idag.Tyvärr är inte alla mina otroligt lyckade köp med på bild.Letade som an GALNING efter ett bomulls linne som är svart med smala axelband i stl M men alla var slut i alla affärer.Antingen ska man ha stl XS elle L-XL.Får se om det blir en sväng till stan imorgon.Vi har pratat lite om att åka till busfabriken med Neo kusse Kasper så vi får se.Nu ska iaf jag försöka att se en film i sovrummet , älskling jobbar.Försökte igår med två filmer men nått är det som är galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0