Stackars Neo

Idag var en av Neos blåsor så pass stor att jag ringde sjukvårdsupplysningen.Frågade en mycket trevlig kvinna om det var OK om jag tog hål på den.Och egentligen ska man inte men jag sa det att den kommer förmodligen att gå sönder på dagis.Och att jag tyckte att det var bättre att ja stack hål på den och plåstra om , vilket hon höll med om.Så iväg till apoteket där jag köpte kompressor och bandage i form av en självhäftande gasbinda.Väntade tills efter middagen och kvälls duschen innan jag "lekte" doktor.Lite lättare också om man är två när det ska stickas.Neo han var så duktig så när jag stack hål , fick sticka flera gånger för att få ut riktigt allt.Sen plåstare jag om vilket fick sitta kvar sisådära 10 min.Gjorde ett försök till och förklarade för Neo att det måste vara där för att ajaj ska försvinna.Och än så länge sitter det kvar.Se hur det går i mörra på dagis!

Om en vecka är det Julafton , helt sjuk att tiden går så himla fort.Ska bli jätte gott med min mormors julbord mmm.Roligt att få ge alla roliga julklappar jag köpt också hahaha.Ibland kommer jag på så himla bra saker =)Nu ska iaf jag se film i sängen.Börjar inte jobba förrän 10 imorgon så jag och Neo för oss en sovmorgon om nu inte Neo vaknar när älskling kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0