WoW Ett Eget Hus!

05:45 ringde även klockan denna morgon....Jag är inte van vid detta att gå upp så tidigt.Imorgon ringer klockan iaf 07:00 om nu inte Neo vaknar innan vilket jag inte tror för han var så trött efter en hel dag på dagis.På dagis idag hade Linköpings Lucia varit och lussat.Neo blev jätte ivrig att visa korten dom tagit när vi kom och hämta honom... =)Idag tog jag även med mig mitt pepparkakshus som Ann-Katrin gjort åt mig , super fint!!!
image424

Så fort Neo fick syn på det började han ropa min min min , nejdå detta är nått vi bara tittar på inte leker med =)Frågan är bara VART jag ska förvara det , än så länge står det i bokhyllan.
Imorgon är det lussande som gäller , Neo han är helt redo med sin tomte dräkt och tärn ljus.Vi ska gå båda två så ska vi filma och fota =) Hoppas bara att han vill gå med barnen , han har iaf varit med och övat berätta Karin.Ska bli jätte kul att kolla på alla barnen och höra dom sjunga.



<-- Neo i sina nya kläder/tofflor

Neo har fått otroligt lockigt hår-->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0