40+ I Feber!

Natten gick rätt smärtfritt till , Lillfisen ville somna inne hos oss och han var varm som en het panna.Men det var ju älskling som fick ta hand om honom eftersom jag skulle upp 06 och jobba.Vakna typ 20 min innan klockan skulle ringa , jäkligt irriterande.Gick in till Lillfisen för att ta temp , 40,4 visa det!!!Valde att ta den i stjärten också för att vara på den säkra sidan , den visa 40,2.Shit snacka om att han var GLÖDHET!Fick sig en alvedon och så satte hans sig med mig vid frukost bordet.Lite yoghurt gick allt ner och massor med nyponsoppa =) Sen gick han in och lade sig med älskling och jag gick till jobbet.Jobbade första timman med Kellan sen kom Maria också!Ringde hem flera gånger för att kolla läget gick även förbi  apoteket  för att inhandla mer alvedon till Lillfisen!Efter jobbet kom pappa förbi  och hämta upp mig o mamma för att vi skulle hinna till tygaffären som stängde om 45 min!Blev en hel del tyg bland annat hitta jag spindelmannen tyg till Neos rum.Mamma ska få sy en kappa , med lite tur kanske den är klar tills Neo fyller!

Lillfisen Igår med chips , nyponsoppa och Den Lilla Sjöjungfrun på tv!
image129

Igår blev det ju som sagt inbakad fläskfilé som blev otroligt lyckad vill jag lova!Synd bara att jag inte hade något ägg att pensla med!

Så Otroligt Smarrig!----->




Efter den otroligt lyckade middagen tappade jag upp en skummbad till mig o Neo och skumm var det vill jag lova!


Så mycket skumm som möjligt ska det vara!!!
     


Efter det uppfriskande badet somna Neo i soffan och vi kollade på Beck , det tysta skriket.Ännu en otroligt bra Beck film , grannen var skit kul!Hoppas att det kommer fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0