Denna SMÄRTA!!!

Jaa jag har en otrolig smärta i min mage....grrrr...inge kul alls...snyft.
Kul att helgen är slut också då man jobbar hela nästa!!!
Men jag är ledig på fredag då dagis stänger efter lunch , Malin va så snäll att hon jobbar mitt häst pass 10-20.Se om jag o Neo kanske kan hitta på nått skoj!Annars har det inte hänt nått skoj direkt.....Åkte till ÖoB i fredas för att köpa overallen dom hade med i bladet.Men när jag väl kom dit så fanns det ynka 7 kvar asa fula , fråga om dom skulle få hem mer men det visste dom inte.Ja menar priset började gälla dagen innan o ska gälla tills nästa torsda.Men det är ju som vanligt när jag ska köpa nått....grrrrr.Så jag beställde en spindelmannen overall ist.Sen åkte vi till Maxi o shoppa lite , fingervantar bl.a.Tog svängen förbi Neos farmor som åkte till Turkiet med Ronny igår , 35+ sol var det där.

Igår slappa vi rejällt , älskling hade spelat WOW hela natten.....fattar inte det asså.Så han ville ju sova så jag o Neo gick hem till mamma o pappa så gick vi ut o gick.Långt vi hann innan hela himlen öppna sig o det åska o blixtra.Tur hade vi iaf att det fanns en busskur precis närheten där vi tog skydd.Regnet försvann lika fort som det kom så vi gick till centat o köpte godis till fotbollen sen gick vi hem , vädret var ju inte så stabilt.Efter det skulle det grillas , det var flinta , grillspjut och tigerräkor helt otroligt gott!Sen vart det Zlatis som gällde hela kvällen lååång.Kom hem sent , runt 23 tror ja.Då skulle vi se film tyckte älskling så vi såg filmen The Condemned , nån action tror jag.Filminfo:

Jack Conrad väntar på dödsstraffet i ett korrumperat fängelse i Centralamerika. Han "köps" av en stenrik TV-producent och förs till en avlägsen ö där han måste slåss till döden mot nio andra dödsdömda mördare från världens alla hörn med frihet som pris till den ende överlevande. Producenten filmar hela evenemanget och visar morden utan censur över Internet.

Den var vela sisådär , ja menar jag klippte mina nagler under filmens gång hahaha.Sen somna jag och sov som en stock.

Idag sov vi riktigt länge eftersom det blivit sent för oss alla.Vi skulle egentligen ha hittat på nått med Emil , Kellan o Casper men Emil hade glömt bort att det var idag ist för igår som Casper skulle på kalas så det får bli en annan gång.Kellan ville ändå att vi skulle ha åkt till simhallen , och om jag säger som så att det finns inga pengar i denna värld som skulle få mig att visa mig i en bikini elle baddräkt!Inte ens som den har tuttinlägg och långa ben så man slipper raka sig...host host Kellan hahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0