En Riktig Rysare....

Vilken härlig dag det har varit idag! Varmt som tusan ute , kändes lite som vår =) Jag och Lillfisen tog oss en rejäll promenad , 1½ om inte mer.Ja jag var helt trött i benen efter , solen bara gassa! Neo han var så snäll i vagnen satt still nästan hela tiden.Vi hade span på bussar , lastbilar , traktorer m.m många såg vi =) Efter den promenaden ville Neo ta sig ett vil så jag gick till jobbet och sola mig lite.Har blivit så blek , blek och fet!Fy faaan vad det sved i ansiktet , brände mig tror jag konstigt nog.Rören är inte bytta sedan våren -06 sen är det rör som inte funkar.Men lite färg fick ja elle färg o färg jag blev RÖD!Se om jag orkar lägga mig efter jobbet imorgon.Prata med Linda på msn igår så vi skickade lite gamla bilder till varandra.Hur fan såg man ut egentligen hahahaha.Vi var 4 tjejer som kallade oss för Järngänget...så söta =) Trodde vi var störst bäst och vackrast ist var vi 14 och svin jobbiga =) Hahahahaha!Se om vi kan få ihop en träffa , skulle vara skit skoj.Kolla lite kort och prata minnen!

Järngänget!
image156


Från vänster: Jennie , Mette , Linda och jag!

Idag testade jag att laga en ny maträtt. Creamy Gurry Chicken men jasminris.Faktiskt riktigt gott!Är en kryddblandning i en påse som man blandar med vatten creme fraiche och sedan häller man det över kycklingfilé och in med det i ugnen.Hur smidigt som helst!Vi han knappt äta klart innan älskling åkte för att se på LHC.Så jag och Neo gick hem en sväng till mamma o pappa.Sandra , Stefan och Ty var också där.Stackars Ty som fått urinvägsinfektion!Matchen blev verkligen en RYSARE!Men LHC tog hem segern 3-2 , låg under med 0-2 o sedan vände!Heja heja LHC!!!

image157



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0