Girls Just Want To Have Fun!

Det var den dagen dä , mycket jag har hunnit o njuta av min lediga eftermiddag/kväll.Slutade 14:30 hämta Lillfisen på dagis , där hade han levt rövare som alltid hahaha.Sen hem till mamma och gå en promenix sen hem och laga mat.Blev smarrig köttbit med krullpommes , beasås och egna plockade kantareller..GUUUUUUUUUUUUUUUU så gott det var!Sen kom Sandra så vi skulle gå hem till mamma o pappa för vi skulle till City Gross.I med bilbarnstolen o sen iväg.Hittade en hel del fynd där , Neo han fick sig en spindelmannen matta av mamma.Blev skit snyggt med stolarna och bordet på!Sen hem och slå på idol , missa nästan allt...snyft.Lägga Lillfisen som somna utan problem , han var helt slut.Sen åkte älskling till jobbet och jag blev själv...snyyyyyft.Så nu ska jag sätta på filmen GIRLS JUST WANT TO HAVE FUN en film från -85 men jag har läst att den ska vara bra.Som är med Sara Jessica Parker från Sex and the city bl.a.Sen ska jag soooova!!ZZZZZzzzzzzzzzz

Kantarell plockning 070805


Hitta denna asa stora kantarell , som Sandra va såååå avis på!!!

image108

image109

Kommentarer
Postat av: Gobo

Haha nu har jag hittat hit!

2007-09-06 @ 22:01:42
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0