Oväntat Besök....

Då var det Sönda kväll igen , veckorna bara rinner iväg.Helgen har gått otroligt fort , bara för att jag varit ledig.Har en riktigt tråkig vecka framför mig...usch.Jobbar Tis 14-19 Ons 14-21:15 Tors 15-21 Fred 10-20 Lörd 7-16:30 Sön 14:30-19:15 blir trött bara jag tänker på det!Men rätt skönt när man går hem på Sönda kvällen , ska ju åka till ULLARED nästa Torsda...lääängtar sååå.Jag ska shoppa som ett as =)

Idag har vi bara slappat , jag fick sovmorgon gööött!På dagen var jag och mamma ute och gick , blev ett riktigt långt varv.Väl behövligt vill jag lova , ska ta tag i detta nu ordentligt.Bikini 2008 here I come =)Efter promenixen behövde både jag o Neo vila oss , helt matta.Älskling spela WOW , ovanligt!När jag vaknat från mitt vil hade älskling börjat med maten =) Idag blev det oxfilé , purju och bacon potatis med murkelsås mmmmmm guuu så gott!Jag färgade håret men som vanligt blev det inte bara håret som blev färgat hahaha.Efter maten gick älskling och la sig och jag o Neo busa gärnet!

Igår fick jag också sovmorgon , vilken lyx!Städning var det som gällde mindre kul men skönt när det är gjort.Så hade älskling pratat med Ken och han o hans tjej(inte Qvintus mamma) och sonen Qvintus ville komma på en fika.Tur att vi hade städat =) Så vi fick gasa till affären och handla , vi skulle stor handla mitt i allt också.Sam valde fika bröd vilket blev en bränd butterkaka och ballerina!Neo han var lite blyg i början men sen röjde han gärnet!Det byggdes och lektes med bilar även lite chips mys hann dom mä!Trevligt med lite oväntat besök =)

image154image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0