Snacka om tur asså.....

Ibland ska man ha lite tur!!!Älskling hade blivit lite för rund om fötterna i lördas att han slarvat bort sina nycklar ute...grrrrr.Det letades överallt och lite där till , dom fanns helt enkelt inte.Ringde taxibolag och polis.Men polisen hade stängt i måndas när han ringde så han skulle ha åkt som igår och kollat.Men smart som jag är ringde jag till Hamlet där han festa under lör-sönd natten.Pratade med en mycket trevlig kvinna som bad mig beskriva nycklarna och mycker riktigt fanns dom där...snacka om lycka!!!!!!!!!Hade blivit ett riktigt dyrt kalas med lås byten , vilket verkligen inte är billigt!Återstår att se om han lärt sig en läxa , men man ska inte hoppas på för mycket!

Igår var jag LEDIG elle helt ledig var jag ju inte för vi hade ett mycket trevligt kassamöte på jobbet med smörgåstårta.Vill inte se en enda smörgåstårta mer , vi fick en hel över efter kalaset som älskling tog med till jobbet , mycket uppskattat vill jag lova!Efter mötet gick jag och mor en sväng , välbehövligt vill jag lova.Har blivit aset fet nu under sommaren...grrrrrrrrrrrrrrrrrr.För mycket av det goda helt enkelt!Sen gick en av mina favvo serier såklart CSI!!!!

Idag
har jag jobbat hela dagen lång , började 13 och sluta 21:15 i kassan.Men dagen gick rätt fort ändå , fick byta raster så tiden riktigt rann iväg.Sen fick jag sitta i självscanningen vilket är riktigt skoj , sen hade jag Helena i ryggen så det blev ju ett o annat skratt vill ja lova.Vilket garv den kvinnan har ....hahahaha.

Detta är då en sexig variant av mig..... image105............. som jag själv gjort!!!!

image106På er!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åhhh vilken sexig figur ala sofe sandell, mohahahahaha! Synd med promenixen bara för att vissa har svårt att ringa tillbaka fort som attan.. men det kommer fler gånger! Fettet måste bort... fy faaaaan, haha! Ses på tha work på fredag, imorgon e ja ledig.. shalalalaaa! Puss o hej från en glad tjej

2007-09-05 @ 19:16:27
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0