Stackars Lillfis......

Alltid ska det vara nått.....När älskling hämtade Neo berättade fröknarna att han voltat ner från rutschkanan på dagis.Han hade slagit i huvudet och munnen så han hade en liten fläskläpp.Syntes/kändes inget på tänderna men fröknarna tyckte att vi skulle ringa tandis så jag får göra det imorgon.Stackarn Lillfisen måste ha gjort jätte ont på honom.Detta är då andra gången han gör sig illa på rutschkanan , första gången kana han på magen och brände sig.

Neos skador efter volten!

image170


Annars har dagen varit rätt slapp , började jobba 15 hade tänkt att gå en sväng innan men orka helt enkelt inte.Jag känner mig ständigt trött spelar ingen roll hur mycket jag än sover.....Att jobba jgick skit fort hade iof världens längsta rast =) Sen jobbade jag ju bara 6 timmar!Gasa hem och älskling åkte värmde mig lite pannkakor då älskling o Linus käkat upp min förpackning med vindruvor!TACK SÅ JÄVLA MYCKET!
Fick även Neo till att testa den nya overallen innan jobbet , vilket han gjorde motvilligt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken söt lillfis du har!

2007-09-29 @ 01:14:17
URL: http://fiuten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0