It´s On Fire

Vilket drama det var här hemma till frukosten.Neo ville som vanligt ha rostat så jag rosta hans macka som vanligt.Vi har endast ett kontakt uttag vid diskbänken (fråga mig inte varför) så det blir till o ha den vi diskhon.När jag skulle rosta mina mackor så glider den på nått vänster ner i hon och där i står en vällingflaska med vatten som välter.Nu börjar det ryka och lukta brand ur brödrosten så snabbt som 17 drar jag ur den.Luktar nu brand i köket och jag börjar bli lite nervös att larmet ska gå igång men klarar mig...pjuuu.Ringer sen mamma på jobbet för att fråga om dom har nån extra vilket dom inte hade , så nu blir det till o köpa en ny.Se om jag hittar nån snygg , jag nöjer mig inte med vilken skit som helst.Så detta var ju en rolig start på dagen......

Neos hosta är nu bättre , den låter iaf inte som en skällande hund längre.Nu är det som "vanlig" hosta , så fort han hostar tar han sig om bröstet stackarn , han måste ha jätte ont.Så mycket feber har han inte nu heller , den låg på 38 imorse.Så nu håller vi tummarna för att det vänder!

Igår efter maten drog jag en sväng till ikano och köpte genomskillninga b:h band som jag ska ha till tunikan.Jag tänker verkligen inte va utan b:h.Blir skillnad sen hahaha.Sen blev det även en ny masscara som var 50:- billigare så jag slog till blev också en nu eyeliner och nya string.H&M hade 5-pack kitty string för 99:- , billigt som 17.Använder nästan jämt stringisar förutom när jag sover , fattar inte dom som sover med string.Skinkorna dallrar hej vilt , tack men nej tack.Jag vill ha dom på plats så jag vet vart dom är!Hemma sen färga jag håret ,skulle ha sett efterlyst och insider men det fanns det inte tid till helt enkelt.Sen blev det sängen , hade bäddat rent så jag sov som en prinsessa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0