Målbrottet

Stackars Lillfis....han hostar som 17.Igår när jag kom hem efter jobbet dröjde det inte länge innan han vakna av sin hosta , han var också jätte varm så det blev en tablett.Verkligen tur att jag beslutat att VABA idag , natten var fruktansvärd!Vi bestämde att Neo skulle sova hos oss , jag kunde inte sova för han lät fruktansvärt när han andades så jag vänta tills han somna så bar jag in honom och hade dörrarna öppna.Dröjde inte länge innan han vakna av hostan och grät.Så höll det på hela hela natten lång , hostan var fruktansvärd.Vid 5 snåret gav jag honom en ny tablett , kändes som han skulle brinna upp , sen ringde klockan 06:00 dags att ringa dagis.Älskling ringde jobbet och fråga om semster eftersom vi varit vakna hela natten , vilket gick bra =) Neo fick sig lite välling sen somna vi om till strax efter 9 , Neo var pigg jag kände mig som 7svåra år.Febern har gått ner lite men hostan är lika hemsk , vi ska gå ut en sväng med vagnen och se om det hjälper , dom säger ju dä.När han ska få medde skriker han bara , han vill inte ha!Måste hämta en ny spruta på apoteket också för den vi har nu har måtten försvunnit på , vilket inte är så stabilt när man ska dosera.Älskling har nu åkt iväg till Biva ihopp om att det ska finnas ledig service tid.Han ringde dit idag för att kolla om grejerna kommit som vi beställt och det hade dom , lustigt bara att ingen ringt.Nått som är ännu konstigare är att Taxi Östergötland dragit 200:- idag från hans konto.Vi har definitivt INTE åkte taxi idag , ringde banken för att kolla men dom kunde inte lämna ut uppgifter sen ringde han taxi.Fick ett nummer till deras chef som han ska ringa imorgon.Jag tycker att det är VÄLDIGT märkligt hur dom lyckats dra pengar när dom inte har hans kontonummer och bankomatkortet som ligger i jackan är spärrat.Han har ju ringt taxi och frågat efter sin jacka men dom har ju inte haft den och alla "kvar glömda" saker lämnar dom till polisen , jo tack vi märker det.Ska bli spännande att höra vad dom säger.Detta har kostat oss en massa pengar så om nu dom har jackan med nycklar o allt så ska banne mig dom bekosta låsbyte och dylikt!Jävla chaffis as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0