Mässa

Igår var det mässa som gällde , klockan ringde redan 06:00.Bussen gick 8:30 från stationen jag o Sara skulle möta upp Sverre på jobbet så skulle vi åka med henne till stationen.Bussresan kändes som en evighet , väl framme fick vi knappa in en kod och våran namn samt vart vi kom ifrån.Vi var 13 st från jobbet så att hålla ihop var inte till o tänka på.Jag o syster gick med Sverre , Sara och Camilla , vi var mest intresserade av godiset och glassen.Sååå otroligt god äpplesorbe , vi måste bara ta hem den till jobbet.Många fransmänn var det där också och Sara fick sig allt ett kg oliver hahahaha.Sååå himla kul vi hade och vad vi skratta , en riktigt lyckad mässa måste jag säga och kändes i benen gjorde det också.Jag var hemma strax efter 8 då sov Neo redan.Han var helt slut efter en lång dag på dagis , hittat sig en bästis har han också gjort , Svante.Dom två hade lekt hela dagen gjort flygplan bl.a.Imorse när vi kan så sprang dom mot varandra , Svante han hade fråga om inte Neo snart skulle komma så dom kunde leka , sååå söta =) Jag däcka sen hemma strax efter 10.

Idag ringde klockan återigen 06:00 kände mig jätte trött fast att jag sovit så länge.Tiden på jobbet rann iväg , skönt med såna dagar.Imorgon är det dags för passet jag hatar av hela mitt hjärta , men imorgon ska jag vara i kassan från 10-17 , lycka!!!Kör dom 3 sista timmarna i deli , skönt med dagar då man är på mer än ett ställe.Efter jobbet gick jag o mamma en promenix Neo fick sig en mjukglass i solen , jätte god.Hemma sen var det bara till att sätta på spisen , wok var det på menyn idag , blev jätte lyckat.Ikväll blir det nog nån film om nu älskling kan slita sig från det förbannade WoW spelet.
Är lite smått sugen på lite jordgubbar och glass.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0