Mot Ljusare Tider

Äntligen har det börjat vända, Neo börjar äntligen bli sig själv igen.Nu leker han och stojjar utan alvedon äter gör han lite bättre så den känns skönt.Igår däremot innan läggning hade han 40,3 i feber och var glödhet.Efter många om och men somna han vakna sen vid halv 3 mitt i natten så jag går in till honom och lägger mig på hans sittpuff.Ligger på den till runt halv 6 på morgonen Neo sover inte så vi gick upp och tog medden och lite yoghurt.Dröjde inte länge innan älskling gick upp och åkte till jobbet..Neo somna inte om förrän runt 7 jag kände mig som 7 svåra år , hade (har) så jäkla ont i axlarna och ryggen.Rekommenderar inte att sova på sittpuffar!
Ringde dagis och det var visst en kille till som också var sjuk och hans medde hjälpte visst inte , stackarn.När vi ger Neo medde så måste vi "tvångshålla" honom , han tycker verkligen inte om den.Jag förstår honom , själv kräktes jag av den när jag var liten.

Igår jobbade jag vilket kändes underbart , helt sjukt egentligen haha.Jobbade ett kort pass i kassan sen gick jag hem till mor o far , lillebror skulle hjälpa mig designa om bloggen.Tröttnade på den och ville göra om den helt , tycker själv att det blev rätt bra fast det är inte helt färdigt än.Älskling spela WoW och jag kollade på filmen Senior Skip Day

image942
Filminfo:
Adam Harris är extremt kär i Cara. Problemet är att Cara är den mest populära tjejen i skolan. Men Adam ser en stor chans genom att hålla en fest på Senior Skip Day ska han försöka ragga på henne, men allt går inte som planerat.








Neo hittade sin Sveamössa igår också , tydligen hade han gömt den i en påse vid skötbordet , lurig som han är =)

I lördas gjorde jag en misslyckad inbakadfläskfilé , smördegen hade legat framme lite väl länge så den var väldigt deggig , gott blev det iaf.Vi kollade också på film , blev filmen Dan In Real Life , rolig film!
image944
Filminfo:
DAN IN REAL LIFE är en romantisk komedi där Dan Ashburn (Carell) spelar en engagerad ensamstående pappa, som även har en egen frågespalt i en tidning. När hela hans familj samlas stöter han oväntat på Beth (Binoche), hans drömkvinna.






Innan vi ska sova kollar vi igenom kanalerna och gissa vilken film som gick på 4:an.....En Officer Och En Gentleman!Den är ju såååååå bra!!Den filmen kan jag se hur många gånger som helt lika så Pretty Woman och Dirty Dancing.Så det blev en sen natt för jag kunde inte slita mig från tv:n.




Kommentarer
Postat av: mims

ha en bra dag!:)

2008-04-14 @ 15:07:33
URL: http://mims08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0