Nu Får Det Vara Nog!

Nu har jag tröttnat på denna feber , vädret är super fint ute och vi måste vara inne!
Igår innan jag la mig tempa jag Neo och då hade han dryga 39 i feber så det blev till att väcka honom och ge honom en tablett.Sugen på välling var han också , sen ville han självklart vara vaken ett stund vilket inte var så uppskattat.Till sist somna han runt 1 snåret vakna i morse vid 7.Jag kände mig som 7 svåra år eftersom natten innan blivit så störd.Febern var fortfarande dryga 39 så han fick en tablett till , runt 9 halv 10 somnar han igen så då passar jag också på att lägga mig sååå skönt.Sen ringde mamma och väckte oss och jag ringde vårdis.Ska höra mig för lite o
så , runt 3 snåret skulle dom ringa upp.Tur är det för jag börjar jobba 4.
Neo har precis käkat lite lunch , blev köttgryta med jasminris.Han är ovanligt pigg för att han 39 i feber men å andra sidan går han på piller.Hoppas att det ger med sig nu för så här kan vi inte ha det!!!

Neo tjugo i tolv inatt med världens yvigaste hår =)

image940image941

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0