Små Shopping

Igår var jag på stan en sväng och små shoppa lite , hitta en hood tröja som var nersänkt och en stickad tunika.Jag hittade mig också lite underkläder.På kvällen blev vi lite spontant bjudna på födelsedagskalas till Empa och Linus , det var Linus som fyllde år.Så det blev att akut åka till Blomsterlandet och inhandla en fin blomma.Hem och kasta i sig maten för att sedan gå på kalas.Älskling gick hem tidigare för det var WoW spel som gällde som vanligt.
Hemma sen satt jag som klistar framför tv:n först var ju outsiders (titta inte , tyckte inte det var intressant) sen CSI och sist men inte minst PRISON BREAK.Så var det säsonguppehåll IGEN i Prison.Inte konstigt att folk laddar ner avsnitten när det är ett halvår mellan säsongerna , det drar igång i höst igen , fan inte klokt.Man hinner ju glömma vad som hänt , skit dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0