Uppe Innan Tuppen!

Neo vakna vid 4 snåret och självklart skriker han efter mig så det var ju bara att gå upp , pappa passar inte.Blev ett blöj byte och en febertagning , dryga 39.Sen ville han ha välling så jag gör en flaska men inte ska han drick inte så det blev macka och yoghurt ist.Mackan skulle han inte ha utan det blev två skålar med yoghurt och lite jucie.Har precis lagt honom så med lite tur somnar han snart.Själv ska jag börja jobba om ett tag , klockan är satt på 05:30 så det känns lite meningslöst att lägga sig igen när klockan är 5.En sak är iaf säker jag kommer vara dödad innan denna dag är slut.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-12 @ 05:01:03
URL: http://sajjas.blogg.se
Postat av: hendrik

bara vecka gubben på natten en kar passar lika bra

2008-04-14 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0