Utvecklingssamtal

Idag var det dags för vårat första utvecklingssamtal elle vad dom nu kallar det på dagis.Jag sluta 12 så jag skulle komma till 1 när Karin sluta , Neo han sov i vagnen när jag kom så sött så.Allt var bara bra , hon tyckte att han lärt sig så många nya ord på så kort tid =) Sen har han lite svårt att sitta still och syssla med en sak i taget , han vill gärna vara överallt.Han leker mycket med Svante och Viktor , dom är nästan jämngamla.Han är nästan alltid glad och skrattar , Karin tycker att hans skratt verkligen kommer ifrån hjärtat =)

På posten idag kom en lapp om att jag hade ett paket att hämta på Ica Skillinge , tyckte att det var lite märkligt att dom skickat det dit , har aldrig tidigare fått paket dit men men.Vi traska dit , jätte varm och skönt ute.Nått paket fanns det inte att hämta utan det var på jobbet som jag trodde så det blev till att traska dit.Passade också på att köpa jordgubbar och glass , ska bli smaskens sen ikväll.Nu ska jag laga lite fajitas mumma.

image987

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0