VÅÅÅÅR

Nu har äntligen våren hittat hit också!!!Den ska hålla i sig hela helgen säger dom , finast ska det bli imorgon så då lutar det åt Valla hållet.Neo han tycker att det är sååå kul att kolla på djuren.Jag ska nog bara köra ett pass på Orbi sen blir det till att gå ut.Ikväll sen blir det grillning hos mor o far , så jäkla gott det ska bli!Igår la jag fläskfileérna i marinad , har bitat upp dom i lagom bitar så ska jag göra grillspett.Igår inhandlade jag också majskolvar (sååå goda grillade) , färska champinjoner och paprika som ska grillas.Sandra hade visst lyckats hitta flinta på City så den är check som vi säger.Lax skulle det också bli men den klarar jag mig utan , blir nått för Sandra nu när hon ska bli vegetarian.Skulle aldrig falla mig in att sluta äta kött!Testade corn en gång och aldrig mer säger jag , fyy fan rent utsagt så äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0