Vab Hela Veckan

Inatt fick vi iaf sova till 04:12 då väcktes vi av en hes liten kille som grät.Då var minsann han lite sugen på välling =) La honom inne hos oss men där ville han allt annat än att sova så till sist la jag in honom hos sig så älskling fick sova lite till iaf.Fick lite sovmorgon vilket var välbehövligt efter natten innan.Idag har han dryga 38 i feber och hosta , hesheten är lite bättre.Han har inte fått nån medde än idag , känns nästan som det kvittar nu när han ändå bara spottar ut det.Får ge honom lite sen innan han ska sova så får älskling hjälpa till.Väntar på att han ska komma hem , Neo försöker att vila lite vilket inte är det lättaste när man hostar hela tiden.Jag har passat på att städa här hemma , måste fördriva tiden med nått.Letat som 17 efter Neos Svea mössa som försunnit men den är borta , bad mamma köpa en ny åt honom på stan idag och det återstår att se.Fick en inbjudan av Anna idag , hon och killen ska ha födelsedagsfest.Se hur det blir med det , den skulle visst vara i Grebo.
Se om jag orkar färga mitt hår sen har ensån fruktansvärd utväxt , älskling ska iaf INTE färga det!!!Ska nog sola lite sen också , måste vara brun tills på lörda!Nu måste jag ta tag i middan , blir fläskkotletter , potatis och egen brunsås mumma!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, visst är dom. Jobbigt för Neo med hostan, låter inge kul, hoppas han kryar på sig snart!

2008-04-03 @ 17:16:42
URL: http://www.petite83.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jag backar upp i dali för dig i mörra :)
Hoppas att favvo blir bättre snart...
40 spänn tack ........................

2008-04-03 @ 22:43:46
URL: http://sajjas.blogg.se
Postat av: Anonym

Va fan kan ja inte stava nu eller DELI....det ä nog bara för att jag jobbade idag fast att jag skulle vara ledig hahahahahaaaaa
40 spänn tack

2008-04-03 @ 22:45:11
Postat av: Fia

Vilka 40 spänn???!!

2008-04-03 @ 23:37:18
URL: http://sofsan.blogg.se
Postat av: Anonym

Ääääääääää mammas o pappas blommor kanske??????????

2008-04-04 @ 05:05:52
URL: http://sajjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0