Lörda Kväll

Hurra helgen närmar sig sitt slut!Igår var en jätte jobbig dag , hade huvudvärk som aldrig riktigt gav med sig.Kände mig varm i ansiktet och det dunkande.Elin trodde att det var för att jag solat men inte jag utan jag trodde det var p.g.a STRESS!Så jäkla mycket folk igår och tjat hit tjat dit.Riktigt skönt att komma hem till en middag som nästan var färdig =) Efter maten blev det duschen och sen sängen , jag var så trött.Vaknde runt 4 och då tittade älskling på tv , men det fick han snabbt stänga av.Klockan ringde sen 06:00 alltid trevligt att gå upp med tuppen en lördag hahaha.Sen bar det var till ett arbetspass i deli , detta har minsann varit en riktig deli vecka , tis-lörd.
Dagen gick rätt fort , mycket folk så tiden rann iväg.Efter jobbet kom älskling och Neo så vi handla.Jag var fast bestämd att vi skulle ha en "bil" vagn.Alla var upptagna så vi invänta en , älskling var mottligt road.Vagnen är typ 2 meter lång så det var rätt svårt att köra och Neo tyckte bara det var kul den första kvarten så det blir nog " vanlig" vagn framöver.Hemma sen fika vi på vaniljbullar som mamma bakat på jobbet , mumma.Sen tog vi oss ett välbehövligt vil , Neo var jätte trött , han vakna precis innan jag gick imorse sen hade han inte sovit så mycket middag.När vi vakna ville Neo ha macka med dådört =) Lämna honom själv att äta , när jag kollade till honom var det smetat dådört på bordet kalkon i skålen så då hade han ätigt färdigt!Hade tänkt att gå en promenix efter jobbet men eftersom det var ett mindre snökaos så strunta jag i det.Har blivit riktigt som vinter här idag , hoppas det är snö på måndag när jag är ledig så vi kan åka pulka.
Nu i ugnen gräddas en hemmagjord pizza , guuu så gott.Sen blir det film kväll , lutar lite åt Guldkompassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0