Måndag Igen

Igår när Neo somnat satte vi på nya filmen Alien vs Predator 2.Empa sa att den skulle vara dåligt att hon blivit besviken...Vi tyckte iaf att den var bra , se värd iaf.Efter filmen blev det hopp i säng eftersom älskling skulle upp 05:30 så han ville ha kli.Jag tror nästan jag kliade honom i en timma , jag blev helt matt och somna som en stock.Sov bra gjorde jag tills han åkte för sen kunde jag inte somna om ordentligt.Fick iaf sovmorgon av Neo , han väckte mig runt 9.Då blev det frulle sen klädde vi på oss och begav oss ut på en riktigt lång promenix.Det var jätte skönt ute , solen sken och jag fick nästan lite vår känslor =) Neo tyckte att det var sisådära att åka vagn så länge så det fick bli mellan hjulsbro på dryga timmen.Vi gick i stjärtbrännar backen och det kändes vill jag lova.Vi såg även en sopbil som Neo blev helt fascinerad av =) Vi gick även under en tunnel och då skulle jag ha behövt öronskydd , Neo tyckte det var skit skoj att SKRIKA!Vi stanna till på jobbet och sa hej till mamma , Neo fick lite gosedjur med godis att ta hem.Hemma sen blev det lunch för Lillfisen och en sovstund.Jag passar självklart på att BLOGGA!


image686

Filminfo:

Aliens och Predators hamnar i en småstad där befolkningen måste enas för att stå emot hotet.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0