Nya Rör!

HURRA HURRA!!! Igår var det en man på jobbet som fixade solariet så nu kan jag sola på jobbet för endast 10:- Var bara tvungen att testa igår , rören var skit bra så jag ska sola imorgon igen så jag är riktigt brun tills kvällen.Har solat på Biosol nu ett par gånger och det blir skit dyrt i längden , 40:- för 30 min medans vi på jobbet tar 10:- för 20 min.Och nu tar det minst lika bra på jobbet när rören är helt nya =)
Va och klippte mig idag också efter jobbet på Proffs & Lärling , blev mycket nöjd så dit kommer jag att gå tillbaka!Har tänkt att jag ska färga håret sen om jag orkar , måste nästa be älskling hjälpa mig nu när min tumme inte är hel.Jag måste också börja ladda inför kvällen imorgon så jag är på riktigt bra party humör =)
image691

Kommentarer
Postat av: Empa

GUUD din tumme och allt.. hur ska detta gå ikväll? hehe.. Ladda nu!!!!! Jag är pepp :)
Och du sofie, du kanske borde byta färg på texten.. man ser ju nästan inte vad man skriver på kommentarer! Grått & svart går inte så bra ihop...haha!
SES snart!

2008-02-09 @ 16:18:57
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0