Sicket Väder

Nu är våren här IGEN , hoppas att den är här för att stanna!Neo och jag passade på att ta oss en solig promenix , vi gick till Johannelund fram och tillbaka..Jätte härligt väder ute , jag hade min nya vårjacka och Neo hade på sig sina nya otroligt tajta jeans , han blev skit snygg.Sen vi satte upp en spegel i hallen som han också kan spegla sig i gör han inget annat =)


På vägen hem tröttnade Neo på att sitta i vagnen så han fick gå en sväng.Han hittade sig en gigantisk pinne som han sprang omkring med.Va nästan med livet som insatts jag gick brevid honom!


Vi stanna till på jobbet och handla lite sen gick vi hem och lagade lunch , sen slockna Neo i sängen.
Ska strax väcka honom så vi ska gå till dagis , jobbar som sagt 14-21:15!Men igår slutade jag tidigt 19:00 så vi hade planerat att vi skulle se film.Slutade i vanlig ordning att älskling somna och jag titta själv.Blev filmen Sex And Breakfast , den var rätt konstig men jag såg klart den ändå.Ingen film jag rekomenderar om vi säger så.

image733

Filminfo:

James och Heathers kärleksrelation är på väg att gå i stöpet. För att få tillbaka gnistan erbjuds dom av sin terapuet att ingå i ett experient då de byter partner med ett annat par som har samma problem.











Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej!
Nu har jag varit inne och tittat på din blogg ;), riktigt snyggt stylan :), Söta bilder på Neo! Ha en bra vecka / Kram

2008-02-13 @ 21:56:00
Postat av: Fia

Tack så mycket =)

2008-02-16 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0