Trodde Det Var Mig Du Snacka Med......

Måndag= Ledig, vilket är helt underbart , och vilket väder det är.Neo väckte mig strax efter 8 så då blev det frulle sen gick vi ut runt 10.Så jäkla skönt ute , blåste lite bara.Blev åt Korpvallarna men först stanna vi till på Lasses Livs , lovade Neo att köpa kex åt honom att smarra på under promenixen.Tur att det fanns så mycket kex att välja på då...Sluta med att det blev en liten kexchoklad och en festis.Jäkla Lassa då att inte ha kex!Promenaden fortsatte åt Skarpabacken sen inne i ett bostadsområde måste jag har gått helt galet för när vi väl kommer fram till vägen så är vi helt plötsligt i Berga och där skulle vi verkligen inte ha hamnat!På vägen mot Centat är det en kille som korsar våran väg lite längre fram , ser att han stannar och vänder sig om.Tyckte mig höra honom säga nått men jag lossas om som inget utan fortsätter att prata med Neo.Kille står fortfarande kvar , ser att det är en kund hos oss men vad 17 vill han mig.När vi kommer lite närmare säger han - Trodde det var mig du snacka med??Ööööööh varför i all fridens namn skulle jag prata med honom?!Man kan ju undra vad 17 han är ute efter!!
image743image742

Väl Centat ser jag att vi varit ute och gått i över 2 timmar klockan var redan 12 så det blev att snabb handla och sen hem och laga mat till Neo.Idag blev det fiskbullar och potatis till lunch.Middag blir lasagne med färska plattor och färdig bechamel (orka göra egen haha) köpte även riven mozzarella jag tänkte ha i , hoppas det blir gott.Älskling tjatar om att jag ska köpa pangasiusfilé , något han gilla =) Se om jag slår till på några fileér på onsdag när vi firar hela 9 år FATTA 9 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!Helt sjukt att vi hållit ihop i så många år!Men det har inte alltid varit i en dans på rosor må jag då säga!Men kärlek övervinner allt...... elle mycket i alla fall =)

Igår lagade vi en otroligt god stek på ryggbiff....så jäkla gott!Neo åt som bara den , trodde nästan han skulle spricka =)Lustigt nog är han smal som en tarm fast att han äter som bara den , tänk om man hade det så...
Vi såg även en film igår efter det att jag sett singing bee , så roligt program.Älskling fick välja och han valde We Own The Night.Bra film fast slutet sög pung!

image744

Filminfo:

Nattklubbschefen Bobbys far och bror är poliser och när hans nattklubb blir indragen i narkotikaaffärer via den ryska maffian måste Bobby välja sida.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0